Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Słupsku przypomina o ustawowym obowiązku aktualizacji danych w Rejestrze Pielęgniarek i Położnych oraz Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
Zgodnie z oraz art. 46 ustawy z dnia 15 lipca 2011 roku o zawodach pielęgniarki i położnej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 576 ze zm.) każda pielęgniarka/położna wpisana wood do rejestru pielęgniarek/położnych zobowiązana jest w do niezwłocznego zawiadomienia właściwej okręgowej rady pielęgniarek i położnych o zmianie danych określonych w art. 44 ww. ustawy w terminie 14 dni od daty ich powstania.
W szczególności aktualizacji podlegają informacje dotyczące:
- zmiany nazwiska ( adnotacja w zaświadczeniu o prawie wykonywania zawodu),
- ukończenia kursów i specjalizacji (specjalizację wpisujemy do zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu),
- ukończenia studiów wyższych,
- miejsca zameldowania i do korespondencji,
- informacje dotyczące zatrudnienia,
- utracie dokumentu uprawniającego do wykonywania zawodu.
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „A” – Dane osobowe
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „B” – Dane o wykształceniu
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „C” – Dane o stażu podyplomowym
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „D” – Dane zawodowe
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „E” – Informacja o uzyskanym wpisie do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „F” – Dane o zatrudnieniu
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „G” – Dane o specjalizacji, ukończonych kursach
- Arkusz aktualizacyjny danych osobowych w okręgowym rejestrze cz. „H” – Dane teleadresowe